پرسپولیس زلزله

مورينيو:روزي خديرا سوژه خوبي براي مطبوعات بود


سرمربي پرتغالي در کنفرانس خبري اش در پايان بازي به دفاع از ستاره غنايي برخاست و گفت:« ازنظر او مثل بازيکني است که يک پنالتي سرنوشت ساز را خراب کرده.»



  ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي باشگاه رئال مادريددر پايان ديدار تيمش مقابل مايورکا که با برد 0-5 کهکشاني ها به پايان رسيد، به دفاع از شاگردانش برخاست و از تصميم خودش براي قراردادن اسين در پست مدافع چپ دفاع کرد. اين درحالي است که اسين در بازي با دورتموند هم در اين پست بازي کرده و بازيهاي پراشتباهي را به نمايش گذاشته بود.

 از همين رو مورينيو درکنفرانس خبري اش قبل از آغاز اين بازي اعلام کرده بود که ايگواين در پست مدافع چپ تيمش به ميدان خواهد رفت ولي اين طور نشد و باز هم شاهد حضور اسين دراين پست بوديم.


  به گزارش گل، درپايان اين بازي مورينيو در دفاع از اسين گفت:« دوسال پيش رسانه ها مي گفتند که خديرا يک بازيکن بي ارزش و سوژه است و حالا مي گويد که زماني که او بازي نمي کند، نبودش کاملا محسوس است.پس من نمي توانم ارزشي براي اين حرفها قائل باشم. حالا از اسين انتقاد مي شود ولي تا چندي پيش خديرا سوژه خبرنگاران بود.»

 دراينجا مي توانيد متن صحبت هاي مورينيو درکنفرانس خبري را مطالعه کنيد:

 *بازي با مايورکا: ما مثل فصل قبل بازيهاي فوق العاده اي را به نمايش ني گذاريم ولي همين بازي ها براي کسب پيروزي در کمال آرامش کافي است. در اولين فرصتي که دراين بازي داشتيم به گل رسيديم و بعد از آن اوضاع راحت تر پيش رفت. گاهي وقتها پيش مي آيد که براي گلزني مجبور مي شويم تا 5 فرصت خلق کنيم.

 *پنجمين کارت زرد ژابي الونسو: اين يک مشکل است که با آن روبرو هستيم چون مصدومان زيادي داريم و محروميت ها کار را براي ما پيچيده تر هم مي کنند. ولي آلونسو در بازي روز 4 شنبه در جام حذفي براي تيم بازي خواهد کرد و در بازي بعدي تيم در لاليگا استراحت خواهد نمود.

 *اوضاع در لاليگا: پارسال در ماه مارس، ما ده امتياز با تيم دوم جدول فاصله داشتيم و با اين وجود هنوز هم فکر مي کرديم که سرنوشت رقابت هاي لاليگا به پايان نرسيده و ممکن است اتفاقات ديگري رخ دهد.الان ماه اکتبر است و تنها 8 امتياز فاصله داريم. نبايد به بارسلونا و اتلتيکو نگاه کنيم و فقط بايد به فکر کسب حداکثر امتيازات از هر بازي باشيم. حريف روز يکشنبه ما حريف سرسختي بود. آنچه مهم است اين است که روند بازي را به يک بازي آسان تبديل کنيم.

 *اسين: در طول اين دو سال، رسانه ها، خديرا را سوژه کرده بودند واز او انتقاد مي کردند. حالا مي گويند که زماني که او در ترکيب تيم نيست، غيبتش کاملا محسوس است. پس من نمي توانم به اين حرفها بهايي بدهم. شرايط کنوني اسين را با بازيکني مقايسه مي کنم که يک پنالتي سرنوشت ساز را از دست داده. نام کساني که حاضر به زدن اين پنالتي ها مي شوند در تاريخ ثبت خواهند شد ونام آنهايي که پنهان شده و دوست نداشتند پنالتي بزنند در تاريخ نمي ماند. اسين هرجايي که من بخواهم بازي مي کند و براي او فرقي ندارد. او همان طوري بازي مي کند که قبلا بازي مي کرد.اسين حالا با آمدن به رئال، دستمزدي کمتر از آنچه در چلسي مي گرفت، دريافت مي کند.
 



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: